Kan ik oude berichten van outlook nog terugkrijgen nu mijn computer is gecrasht?

Er staan nog een paar belangrijke berichten op die ik niet had uitgeprint, kan ik daar nog aankomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Nee, dat kan alleen als je een externe back up ervan hebt. Je moet de verzenders van het bericht vragen om het bericht nog een keer te sturen. Programmas zoals Recuva kunnen sommige soorten bestandjes weer terughalen nadat je per ongeluk gedelete hebt, maar dat is wat anders. Tip: stap over naar gmail, dan kan dit nooit meer gebeuren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan wat er precies gecrasht is. Als je computer niet meer wil opstarten door een softwareprobleem, kun je in principe de gegevens van je harde schijf nog wel benaderen zodra je computer gemaakt is. Als de harde schijf kapot is, dan wordt het moeilijker. Er is wel software waarmee je (een deel van) je gegevens kunt terughalen.
bamibal
11 jaar geleden
Ja. Ze staan nog op de server van je provider. Toen ik mn nieuwe i phpne kreeg ging ie mail ophalen tot 2 jaar terug. Mail die ik al wel uit outlook verwijderd had. Kijk via webmail en stuur het opnieuw naar jezelf, dan komt het weer in je hotmail.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
In de meeste gevallen staat de mail NIET meer op de server van de provider. Bij de meeste internetproviders heb je maar een beperkte ruimte voor je mailbox, dus bij het ophalen van de mail in Outlook wordt de mail op de server verwijderd. Maar het kan geen kwaad om de webmail even te bekijken. Misschien heeft de vraagsteller mazzel, en staan ze er inderdaad toch nog.