Hoe komt het dat ik met mijn Samsung Chat 335 wel verbinding kan maken met mijn Wifi netwerk, maar ik niet op internet kan? ('verbinding mislukt')

Bij onbeveiligde netwerken kom ik wel op internet. Volgens mij is het vooral bij beveiligde netwerken. Ik voer het wachtwoord correct in, hij heeft verbinding, maar als ik naar een website ga, zegt hij 'verbinding mislukt' of 'DNS mislukt' ofzo.. :/

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je vaker de DNS melding krijgt kan het aan je internetverbinding ligt.

Je modem/router kan dan de DNS (domain name server) niet vinden.

In dat geval kan je het beste even bellen met de klantenservice van je internetprovider (ja, erg leuk altijd).

Kan ook zijn dat het aan je telefoon ligt aangezien een Google zoekopdracht meteen het Samsung forum naar boven brengt.

Zie bronnen