Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg mijn google+ account terug?

ik had een google+ account maar ik had deze verwijderd nu wil ik die terug maar ik krijg altijd de melding dat "Je moet boven een bepaalde leeftijd zijn om deze functie te gebruiken" waarom gaat dit nu niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
611

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

In de voorwaarden voor een Google-account staat het volgende:
2. Aanvaarding van de Voorwaarden
2.3 Het is u niet toegestaan de Diensten te gebruiken en de Voorwaarden indien: (a) u nog niet de leeftijd heeft bereikt waarop u een rechtsgeldige overeenkomst met Google kunt afsluiten, of (b) u een persoon bent die is uitgesloten van het afnemen van de Diensten onder de wetgeving van de Verenigde Staten of een ander land, daaronder begrepen het land waar u domicilie houdt of waar u gebruik wenst te maken van de Dienst.

Hoe oud is dat dan? Voor Nederland geldt dat je meerderjarig moet zijn om een rechtsgeldige overeenkomst te mogen afsluiten. Wanneer ben je in Nederland meerderjarig? Vanaf 18 jaar.

Vermoedelijk zijn ze op het moment dat jij je inschreef nog niet zo streng geweest, of je hebt toen niet alle gegevens correct ingevuld, of je hebt pas later ergens op Google bekendgemaakt dat je minderjarig bent. Je zult nu dus in elk geval moeten wachten tot je achttiende verjaardag...
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Er zat eerder geen leeftijdsgrens op Google+, deze is net gekomen. Daardoor kan je nu (onder de 18) geen account aanmaken. Je eerdere account (die je hebt verwijderd) is aangemaakt voordat de leeftijdsgrens kwam.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding