ik wil een webshop beginnen, wat moet ik allemaal weten en doen om een goeie webshop te beginnen?

ik wil een webshop beginnen in elektronica en accessoires voor apple producten

Toegevoegd na 1 uur:
zijn er regels waar ik mij aan moet houden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

je moet een bedrijf oprichten enzo. Niet simpel. Als je een goede site hebt moet deze gemaakt worden door mensen die dit als beroep doen. Best een grafisch ontwerper en een webdesigner. hoe beter de site, hoe meer kans dat ze aanslaat, zodat je veel kan verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

-Je moet een naam kiezen
-domein kopen
-website maken
-online zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fotograaf gaan zoeken. Zonder presentatie van je producten kom je nergens...Ik help je er graag verder mee!
Mvg, Daniel Vonk
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Site maken is Belangrijk natuurlijk
Maar wat het belangrijkste is is dat je gaat adverteren. Probeer hoog in de Google zoeklijsten te komen!