Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je ook in Google sorteren op meest recente afbeeldingen in het tabje "Afbeeldingen" bij Google?

Je kan het meest recente nieuws volgen door aan de linkerkant in google bij "Elke periode" --> meest recent aan te klikken. Maar deze optie heb je niet als je op de link "afbeeldingen" klikt vanboven bij Google.

Kan je ook dus een overzicht krijgen van de meest recente afbeeldingen? Bij berichten gaat dit wel, maar bij afbeeldingen krijg ik steeds het begin met afbeeldingen van jaren oud.

Stel ik wil de meest recente info over Joran Van der sloot, en als ik dan op "afbeeldingen" klik krijg ik als eerste een foto van Joran van jaren terug. Kan je net zoals bij berichten, dit ook instellen dat de meest recente foto eerst komt bij "afbeeldingen"?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het enige dat ik heb kunnen vinden is onder de 'geavanceerd zoeken' functie:

http://www.google.com/advanced_image_search

Daar kun je onder het kopje 'Inhoudstypes' kiezen voor 'nieuwsinhoud'. Dit lijkt mij het dichts in de buurt te komen van wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding