Dit is een VGA (Video Graphics Array) met audio.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Fout dan hadden er 2 vga connectors en 2 mini-jack plugge
n aan moeten zitten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoezo MET? Wat jij afbeelt is VGA NAAR audio(minijack). Wat je er mee moet is me een raadsel. De afbeelding leidt naar vage websites die ook niet duidelijk maken wat de bedoeling is.
Dat is een rs232 kabel naar 3.5mm jack. (dus GEEN Vga kabel).
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
aanvulling: in de volksmond heet dit een seriele kabel
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het is een rs232 kabel.
Waarschijnlijk een diagnose kabel.
Ik zag gisteren toevallig een cv instalatie waar een mini jack 3,5 mm aansluiting zat om eventuele storingen en instellingen te kunnen opvragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Mijn foto lijkt harder op zijn foto als die van jou.
Poet
9 jaar geleden
Beide foto's hebben een jackplug terwijl vraagsteller die niet heeft