Hoe bevestig ik mijn email-adres van hotmail ?

Ik kan niet inloggen op mijn email-adres ( dance_girl_x3@michelle.com )....dan komt er te staan :

dance_girl_x3@michelle.com is gemaakt als Windows Live ID, maar het e-mailadres moet worden bevestigd voordat de Windows Live ID kan worden gebruikt. Het adres kan worden bevestigd door de instructies te volgen in de e-mail die we naar dance_girl_x3@michelle.com hebben verzonden.

Als je geen toegang tot dit e-mailaccount hebt, kun je de Windows Live ID nu wijzigen.

maar ik kan hem ook niet wijzigen ,als ik dan druk op bevestigings email verzenden
en ik ga naar mijn postvak in , dan komt er weer hetzelfde bericht te staan !!! .....kan iemand me aub helpen !!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
bamibal
11 jaar geleden
Weet je zeker dat @michelle.com klopt?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
slim dat je e-mail adressen op internet zet. Ik weet niet hoe het zit maar je kan jaren lang last krijgen van spambots
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slim is het niet, maar zo'n vaart zal het niet lopen, Kwok.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het kunnen oplossen (heb wel 10 dagen moeten wachten )maar het is gelukt...ik heb nog eens geprobeerd om te drukken op "Windows Live ID nu wijzigen." & deze keer is het wel gelukt maar toch bedankt voor alle reacties en antwoorden ! ♥

Het beste antwoord

Je hebt waarschijnlijk een e-mailadres bedacht waar je geen toegang tot hebt. Ik denk niet dart het domein @michelle.com van jou is, of dat je die mag gebruiken.

Je kunt dus beter opnieuw beginnen en een e-mailadres bedenken die wel mag, eindigend op @live.nl of @hotmail.com.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje...heb ik ook gedaan ! :)

Andere antwoorden (2)

Je kan er helemaal niks mee, want je hebt een bevestigings email naar eeen account gestuurd die nog moet bevestigd worden.

Het lijkt veel op je sleutel thuis laten liggen en en dat je de sleutelmaker bellen en dat hij dan zegt: "Ja, maar de sleutel hebben wij alvast naar binnen gedaan door de de brievenbus!" ... en jij staat daar, want je kan niet naar binnen, omdat de tweede sleutel al binnen ligt!

Enige oplossing: inbreken in je eigen huis. Hoe dat moet met emailadresen weet ik dus niet.

Wat je hád moeten doen was een alternatief emailadres (een andere dan die je hier vermeld, dus een tweede emailadres) opgeven om daar je bevestigingsmail op te ontvangen. Je had in plaats daarvan je eigen emailadres opgegeven, die nog bevestigd moet worden. En omdat je nog niet in je email kan komen, is dit eigenlijk gewoon een beetje dom..

Je kan proberen om een alternatief adres alsnog op te geven, zodat je daar je bevestigingsmail op krijgt zodat je alsnog je emailadres kan bevestigen. Maar dan moet je wel een al bestaand emailadres hebben natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
a) Domein Michelle Higgs (michelle.com) is niet van jou dus je hebt ook geen toegang tot deze mail services.

b) Heb je wel toegang dan is dat email niet geldig als hotmail/live Email en alleen geldig als windows Live ID, voor onder andere MSN, Technet en andere windows sites.