mijn laptop heeft een nieuwe hardeschijf als ik in wil loggen op internet krijg ik de vermelding ongeldij ip adres wat doe ik verkeerd?geldig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

zijn alle drivers van je netwerkkaart goed geïnstalleerd ?
zie bij apparatenbeheer ?
aangezien je een nieuwe hd hebt en waarschijnlijk xp er op hebt ?
moet er wellicht naast de netwerkkaart driver ook ene chipset drivers worden geïnstalleerd ?
kijk even op de website van de fabrikant van je laptop
en zoek naar de chipset driver instaleer die dan eerste
en kijk dan pas naar de rest
wellicht heb je nog een driver cd bij je laptop waar die driver ook op staat ?
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Best uw modem eens uitschakelen voor min. 10 seconden.
Na volledige opstart (alle lichtjes) uw PC terug inschakelen (koude start) en die zal dan normaal het IP adres terug ophalen als de settings correct zijn.