Mijn Computer doet veel langer als eerst over het netwerk identificeren nu wel 3-4 minuten?

alleen bij opstarten. alleen mij laptop. heb drivers al opnieuw geïnstalleerd. virusscan gedaan HELP ME !!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Bij heeft de dns cache legen al wel eens geholpen. Het is geen garantie maar je kunt het proberen.

In Windows doe je dit als volgt:
Open een opdrachtprompt.
In Windows xp: start -> uitvoeren -> cmd
In Windows Vista/7: start -> zoekvenster -> cmd

In de opdrachtprompt type je dan het volgende: "ipconfig /flushdns" zonder de aanhalingstekens.

Kijk of het werkt en anders zal ik even kijken naar andere oplossingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hier is een perfecte oplossing voor, zelfs voor leken.
Installeer Ccleaner en u kan alle nutteloze rommel laten opkuisen.
U kan ook uw register laten scannen zodat evt foute gegevens kunnen hersteld worden.

Nadien kan u ook defragmenteren om eens orde op zaken te stellen.

U zal versteld staan hoe snel uw PC zal opstarten want dit heeft niets te zien met uw netwerk.