Mijn Computer doet veel langer als eerst over het netwerk identificeren nu wel 3-4 minuten?

alleen bij opstarten. alleen mij laptop. heb drivers al opnieuw geïnstalleerd. virusscan gedaan HELP ME !!!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bij heeft de dns cache legen al wel eens geholpen. Het is geen garantie maar je kunt het proberen. In Windows doe je dit als volgt: Open een opdrachtprompt. In Windows xp: start -> uitvoeren -> cmd In Windows Vista/7: start -> zoekvenster -> cmd In de opdrachtprompt type je dan het volgende: "ipconfig /flushdns" zonder de aanhalingstekens. Kijk of het werkt en anders zal ik even kijken naar andere oplossingen.

Hier is een perfecte oplossing voor, zelfs voor leken. Installeer Ccleaner en u kan alle nutteloze rommel laten opkuisen. U kan ook uw register laten scannen zodat evt foute gegevens kunnen hersteld worden. Nadien kan u ook defragmenteren om eens orde op zaken te stellen. U zal versteld staan hoe snel uw PC zal opstarten want dit heeft niets te zien met uw netwerk.

Bronnen:
http://ccleaner.nl.softonic.com/

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100