hoe schakel ik mijn touchpad uit op laptop?

op mijn asus laptop , is ineens mijn touchpad weer aan. lastig , ik wil dat niet.heb al van alles geprobeerd via config.enz, maar krijg hem niet uit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

Dit kan u uitschakelen via "Configuratie=>Apparaten=>Mouse.
Zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
inderdaad via configuratie, muis ,dubbel klikken en dan naar hardware en helemaal verwijderen.
Ben er uit.
dus je hebt me aardig op weg geholpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ben inderdaad via configuratie, muis dubbel klikken en dan eigenschappen en naar hardware en klikken op verwijderen.
Dus de aanzet van je antwoord was goed, verder zelf uitgedokterd. bedankt

Andere antwoorden (2)

Op mijn Compaq zit net boven de touchpad een pietepeuterig schakelaartje,waarmee je hem naar believen aan en uit kunt zetten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat heb ik niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan gebruik je hem toch gewoon niet, je werkt dan gewoon met je muis en vergeet die touchpad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat snap ik, ik gebruik hem ook nooit , stond altijd uit, ik gebruik inderdaad alleen de muis maar door ???? iets is ie geactiveerd, vind dat heel lastig want tijdens typen, verspringen steeds de letters.
Ik heb ook een Asus, druk fn en F9 tegelijk in, daarmee kan ik mijn touchpad aan en uit schakelen

Toegevoegd na 2 minuten:
er staat bij mij op F9 een vierkantje met een / erdoor heen, misschien zit hij bij jou op een andere plek