Waar kan ik windows movie maker downloaden (xp)?

Waar kan ik windows movie maker downloaden voor een xp-besturingssysteem. Ik kan het nergens vinden op het internet.

Toegevoegd na 22 minuten:
Hij staat echt niet op mijn computer

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Bovenstaande versie is voor Vista. Niet verstandig dus om die op je computer te zetten! Als het goed is, kun je hier nog de versie voor XP downloaden: http://download.chip.eu/nl/Windows-Movie-Maker-2_784045.html (Klik op "Nu downloaden" en daarna op "Software nu downloaden"). Ik kan het helaas niet voor je uitproberen, dus geef maar een seintje als het niet lukt. Dan kijk ik nog even verder. Als Windows Movie Maker op je pc staat, kun je dat makkelijk tevoorschijn toveren via Start/Uitvoeren en de volgende bestandsnaam in te vullen: moviemk.exe Klik op enter en het bestand zou boven water moeten komen.

Als het goed is hoef je het programma niet te downloaden. Iedere Windows-computer (dus ook jouw XP!) heeft Movie Maker standaard op de computer staan. Typ bij de optie ''zoeken'' maar eens ''Movie Maker'' in, dan vind je het programma waarschijnlijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100