ja die veranderd. En ook je email adres. ( behalve hotmail, gmail en yahoo dat soort mails niet)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja die verandert automatisch.
Dat wil niet zeggen dat men je niet meer kan traceren ;)
Ps. Goeievraag !
-Yoshy
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sterker nog: bij de meeste providers zal hij dagelijks veranderen. Op www.watismijnip.nl kun je het elke dag zien. Let wel, een ander ip adres houdt niet in dat je anoniem bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt aan de provider maar je kan je ip altijd zien door ligt eraan bij windows 7: Start in de zoek balk cmd te typen naar bestand genaamd cmd daarna typ je achter de pc naam: ipconfig en u ziet alle ip's!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedere internetprovider beschikt over een of meerdere ip-ranges, oftewel een voorraadje ip-adressen. Als je modem online is, krijg je automatisch een ip-adres van jouw provider. Je ip-adres is dus "eigendom" van je internetprovider. Als je je modem uitzet en weer aanzet, krijg je in veel gevallen weer hetzelfde ip-adres, maar soms krijg je dan een ander ip-adres uit de range van jouw provider.
Als je nu overstapt naar een andere internetprovider, krijg je dus ook een ander ip-adres, omdat die provider over een andere range adressen beschikt dan de vorige provider.
bamibal
11 jaar geleden
Je basis ip adres verandert.
De aan jou toegekende ip adressen per computer worden door de DHCP server in je router of adsl modem toegekend.
Frank