Google Chrome wil niet openen, wat moet ik doen?

Het begon toen ik een spel speelde en mijn Shockwave player er elke keer door vastliep. Eergisteren toen ik chrome wilde openen zag je wel dat het laadde, maar de scherm opende niet. Ik kan het alleen openen als Administrator. Nadat ik Shockwave had verwijderd deed chrome het weer, maar ik had shockwave nodig voor youtube dus downloadde ik het weer. Wat moet ik doen dat chrome weer normaal doet. Oh en chrome zelf heb ik ook een aantal keer verwijderd en opnieuw gedownload!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (1)

Chrome helemaal afsluiten (dus ook rechts onder in je taakbalk) en dan weer opstarten. Dat werkt nog wel eens.