rekening nummer wijzigen tijdens een abbonement?

ik heb een 2 jarig abbonement op de iphone 4 en ik heb me bankpas late blokkeren en ben overstappe na de triodosbank, nu vroeg ik me af kan ik dan me rekening nummer wijzigen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Geen probleem, zoek even op de site (ik kan je niet helpen, weet niet welke provider) nadat je bent ingelogd op je account. Ze willen graag jouw geld dus ze zullen het je niet moeilijk maken.

Kom je er niet uit? Even contact opnemen.

Toegevoegd na 26 seconden:
Wacht niet te lang want als ze hun geld niet krijgen van die andere rekening dan zullen ze snel stappen ondernemen.