Mijn Hotmail account is geblokkeerd, en het adres waar ik mijn nieuwe wachtwoord op ontvangen kan is niet meer.. Is er een andere manier?

Ik zou een 'nieuwe code' ontvangen op mijn planet mail adress.
Ik heb outlook niet meer op mijn pc staan dus ben ik naar planet webmail gegaan om hier proberen in te loggen.

Ik weet het wachtwoord niet meer én ik ben geen lid meer van de KPN zodat ik ook niet meer mijn KPN planet mail kan voorzien van een nieuw wachtwoord.

Kortom, mijn vraag:

Hoe kan ik voor mijn hotmail account
Alsnog een nieuw wachtwoord aanvragen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet even contact opnemen met het supportteam. Zij gaan dan vragen stellen, zoals 'Wanneer heb je het laatst in kunnen loggen' en 'Wat was je wachtwoord' etc, etc, en meestal komt het dan wel goed
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gelukt. Bedankt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey, dat is super!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
:)