ik wil windows 7 kopen bij slim.nl de upgrade voor 17 euro?Moet ik dan eerst vista of xp kopen?En gaat xp dan ook? Ok kan het ook blacno !

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt elke windows vanaf XP upgraden... Dat staat niet in de voorwaarden, maar het kan wel... Doen dus...

Voor de upgrade heb je een in aanmerking komend product nodig zoals Vista of XP. Daarnaast moet je werkzaam zijn in het onderwijs of student zijn bij de aangesloten scholen. Toegevoegd na 4 minuten: De XP versie hoeft overigens niet perse op de PC te staan. Je kunt ook een schone installatie uitvoeren. Ik dacht dat je dan op een gegeven moment de XP CD in de speler moet doen ter verificatie. De prijs die je noemt op slim.nl hangt dacht ik ook af of je student bent of medewerker. De studentenversie is er iets van 50 euro, maar voor medewerkers zijn al licentiekosten afgedragen en is het goedkoper.

Bronnen:
Ik heb zelf een cd van slim.nl

Je kunt de upgrade als clean install gebruiken. Dat is niet zoals MS het bedoelt, maar het werkt wel.

upgrade betekent upgrade en kan dus vanaf Vista of XP . Draai anders eerst de Windows7upgradeadvisorsetup als je het zeker wilt weten.

Bronnen:
slim.nl

Chek deze link Je hoeft windows 7 niet te kopen.! http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/

ben jij medewerker dan bij slim ????? want alleen medewerkers krijgen hem voor 17 € en als je toch win7 wilt ...er zijn zat manieren om er aan te komen

Een upgrade is er om een Windows-versie up-te-graden. Je hebt dus wel Vista of XP nodig. Heb je dat niet, dan moet je voor de andere Windows 7 versie gaan.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100