hoe krijg ik internet op me ipad 2?

Hoi
Ik heb een abbonement op de iPhone 4 daarmee kan ik zoveel internetten als ik wil, nu is de vraag als ik mijn abbonement simkaart van de iphone in de ipad 2 doe, kan ik dan gratis internetten??

Weet jij het antwoord?

/2500

Zover ik het weet kan je met je simkaart waar je abbonement hebt waar je het ook stopt hetzelfde blijft. Dus je kan dan ook onbeperkt internetten als je dat hebt.

Tuurlijk die kan je gewoon in je ipad doen, vergeet dan niet dat je in die tijd wel onbereikbaar bent.

Je kan wel op 3G op. je ipad met een abonnement van je iphone. Het microsimkaartje is zelfs hetzelfde. Maar je kan beter op wifi internetten. Is te eerste ook sneller. Maar watniet kan is bijv. Je simkaart in je ipad 2 hebben en bellen of gebeld worden op je iphone. Om dat te willen kan je dan beter een 2 e simkaart kopen em deze in beide apparaten hebben. Dan schakel. Je je intrnet 3G op je telefoon gewoon uit. Dus alleen je telefoon optie bellen en sms aan laten staan. En op je ipad, je 3G aan. Met -of zonder dataroaming. Maar als je onbeperkt mag intrnetten, maakt dat ook niets uit... Denk er wel aan dat het in het buitenland weer anders is. Qua regels. En vaak enorm duur.. ( sommige landen)

Ik weet het niet zeker, maar volgens mij moet je de iphone kunnen instellen als hotspot waarop je met de ipad kan inloggen.

Misschien gemakkelijker om een apart abonnement af te sluiten. Ik maak zelf maar een paar keer in de maand gebruik van mobiel internet op mijn iPad, dus ik heb een prepaid simkaartje van bliep.nl. Kost voor snel internet maar 1 euro per dag. Ideaal voor als je een incidentele gebruiker bent van mobiel internet op je iPad en vaak wifi ter beschikking hebt!

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100