Wanneer windows 8 uit is, kan ik die dan op een HP pavilion g6-1370 SD laptop zetten?

Hallo,

Waarschijnlijk zal ik binnenkort een HP pavilion G6-1370 SD laptop kopen, maar hij heeft Windows 7. Natuurlijk is dat geen probleem, maar kan ik er windows 8 opzetten wanneer windows 8 verkrijgbaar is? Tevens weet ik niet precies wanneer windows 8 verkrijgbaar is, dus weet ik niet zeker of ik nog een maand of 2 moet wachten, of nu de aankoop moet doen en dan windows 8 er later opzetten.

Dus kan ik op die laptop windows 8 erop zetten? En is het beter om te wachten op windows 8, of gewoon de aankoop van de laptop te doen?

Groetjes,

Tessa

Bron van laptop: http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/HP-Pavilion-G6-1370SD,10259,350521,278733.html

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Het installeren van een andere Windows kan altijd. Het probleem is alleen nu dat je een hogere versie gaat installeren de kans bestaat dus dat er geen drivers zijn voor jou laptop en dat daar door niet alles werkt ( denk aan je Wi-Fi ezv) ik raad je aan voor dat je zo iets gaat doen te kijken op de website van HP daar kun je zien of je de drivers van jou model kunt downloaden voor win8.

Download dan ook altijd alvast de drivers voor heel het internet gebeuren anders heb je 2 pc's nodog

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik raad je ook aan om de recovery partitie win7 te laten staan. Ziet er leuk uit extra ruimte maar het is toch ook heel fijn de mogelijkheid te hebben om terug te gaan naar de fabriek instellingen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is gebruikelijk dat vlak voor het uitkomen van een nieuw besturingssysteem, het nieuwe OS als upgrade wordt aangeboden (gratis). Vraag hierom als je hem koopt want winkels (als de Mediamarkt) hebben hier een hekel aan.

Toegevoegd na 2 minuten:
Oh ja, als antwoord: ja dat kan. Volgens onderstaand artikel echter niet gratis, maar met een sterk gereduceerde prijs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je iets beter gezocht had, had je gevonden dat het ook op de site van windows zelf staat en dat het 15 euro kost.
Hey, zoals op de windows-site zelf staat kan dat natuurlijk. Het kost 15 euro en je download het en windows verandert dat helemaal zelf.