Dat is eigenlijk heel simpel. Sluit je speakersetje aan op een andere computer. Doet 'ie daar ook niets, dan kun je het setje weggooien (niet in de vuilnisbak natuurlijk, maar even gescheiden inleveren). Want dan ligt het aan het setje, en ik neem aan dat je dat niet wilt laten repareren, gezien de nieuwprijs van zo'n set.

Doet je speakerset het wel op een andere computer, dan zul je de instellingen van geluid in je besturingssysteem moeten controleren. Dat zal best een flinke zoektocht zijn, maar je weet dan in ieder geval dat je setje niet stuk is.
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb met een winkel gebelt die deze speakers verkopen.
daaruit is gebleken toen ik de computer reinigde van programmas die ik toch niet gebruik de software van de speakers heb verwijderd..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is mooi! Dan zijn je speakertjes dus nog in orde!