Hoe kan je een landenfilter van een website omzeilen?

Op sommige buitenlandse sites zijn bepaalde filmpjes of content niet te bekijken vanuit Nederland. Je krijgt dan een melding dat het niet voor jou regio beschikbaar is. Hoe kan je dit omzeilen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door gebruik te maken van vpn :) is alleen meestal niet gratis

Het beste antwoord

Met security kiss kun je een tunnel-versie maken mer persoonlijk accountnummer laten genereren, beter als handmatig configureren

Toegevoegd na 2 minuten:
Kies server in bijv. VK om bbc live stream zien.

Toegevoegd na 5 minuten:
Nog even een mooie link erbij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

gebruik de hotspotshield free plugin voor internet explorer, gewoon hotspotshield googlen, dit programma lijd je om waardoor je een amerikaans ip krijgt.

Je kunt het ook via www.hidemyass.com proberen, gewoon de website waar je heenwilt intikken in de balk midden op de site.