Wie kan mij helpen met het volgende: amsterdam airport schiphol op mijn facebook; hoe kom ik daar van af?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
?? Ik geloof niet dat ik begrijp wat je bedoeld?
Is het een advertentie? Zo ja, dan wil een addblocker nog wel eens uitkomst bieden.
Is het een "vriend"? Ontvrienden. Sta je met je facebook app op Schiphol, neem de trein naar een volgende bestemming.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik denk dat er bij zijn Facebook staat dat hij momenteel op Amsterdam Airport is. Maar het is het handigst als de vraagsteller dit zelf nog toelicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor reactie maar het heeft niet te maken met het feit dat Schiphol een "vriend" van me is, komt ook niet via een "vriend" bij mij en ook niet dat ik op Schiphol ben.
Krijg bijna dagelijks een berichtje van Amsterdam Airport Schiphol; vaak met een verwijzing naar een youtube-filmpje. Ziet er uit als een promotie. Ik heb al bij "apps en websites" gekeken bij FB maar daar heb ik niets geautoriseerd dus ik heb hier geen toestemming voor gegeven.
Addblocker? Misschien een idee. Maar dan wel alleen voor FB.

Antwoorden (1)

Heb je Amsterdam Airport Schiphol 'geliked' of gevolgd op Facebook? Kijk eens bij 'vind ik leuk' en doe dan 'vind ik niet meer leuk' als het er bij staat. Misschien helpt dat.