Kan facebook op een vakantiemodus? Dat je het gewoon lijkt wanneer je op vakantie geen facebook hebt?

Toegevoegd na 35 minuten:
Dit omdat ik bang ben dadelijk iemand er bijvoorbeeld fijne vakantie op gaat zetten, terwijl ik al weg ben, daarom wil ik iets in kunnen stellen dat niemand voor een iets op mijn facebook kan plaatsen, of dat in ieder geval niemand anders het kan zien.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit is mogelijk je kunt.je.profiel afschermen voor iedereen, inclusief vrienden. Op deze manier kan niemand iets plaatsen Toegevoegd na 14 minuten: 1. Ga naar facebook.com 2. Kijk in de bovenste blauwe balk, uiterst rechts. Hier staat een klein pijltje (rechts van startpagina) klik er op 3. kies "privacy instellingen" 4. Je ziet nu "openbaar" "vrienden" en "aangepast" klik op aangepast. 5. je ziet "deze personen of lijsten" klik op het menu daar achter en kies voor "Alleen ik" als alleen jij er op wilt kijken of kies "specifieke personen of lijsten" om bepaalde vrienden of lijsten wel toestemming te geven. Je bent nu beschemd. Als je het ongedaan wilt maken volg je dezelfde procedure. Succes!

Dit is er naar mijn weten niet, maar ik wil je dit soort berichten sterk afraden. De dieven lezen tegenwoordig ook social media en kunnen zo makkelijk inbreken.

Je kunt tijdelijk instellen dat niemand iets op je wall kan posten, en dat je profiel alleen zichtbaar is voor een paar vrienden. Dit kun je regelen met vriendenlijsten maken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100