Waar kan ik mijn lege toners van Konica Minolta en Berolina (het liefst voor een goed doel) inleveren?

Wij hebben bedrijfsmatig heel veel grote toners van met name Konica Minolta en Berolina. Weinig inzamelingspunten willen deze hebben. Is er toch een die blij wordt van deze toners?

Toegevoegd na 33 minuten:
Wij leveren al aan Stichting Aap (Eeko) . Maar die accepteren alleen maar cartridges, niet de grote toners die wij hebben. Het kleine spul van de gangbare printers kan ik wel aan hun kwijt, maar ik blijf met de toners zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.9K

Het beste antwoord

Beste Bivala,

Je Konica Minolta-toners kunnen in principe bij het klein huishoudelijk afval geplaatst worden, omdat ze geen chemische componenten bevatten.

Ook kun je de lege toners vanaf het postkantoor kosteloos verzenden naar:

Konica Minolta Nederland
Antwoordnummer 504
1160 WC Badhoevedorp

Wij dragen dan zorg voor een milieuvriendelijke verwerking.
Als je nog andere vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen via 020 - 658 41 41.

Groet,

Michiel ten Houten
Konica Minolta Business Solutions Nederland
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
maar u is geen goed doel.....

Andere antwoorden (2)

Als je die moeite wilt doen, tenminste....zou je kunnen vragen of Stichting AAP erin geïnteresseerd is.
Die zamelen cartridges en oude mobieltjes in, en mensen kunnen hun Airmiles aan ze geven om dieren naar hun oorspronkelijke leefgebied terug te brengen, of apen waarbij dit niet meer lukt naar het reservaat in Spanje, waar de apen in het heerlijke klimaat in groepsverband leven.

Omdat ze het helemaal van donaties moeten hebben, merken ze de crisis, en iedere hulp is welkom!

Toegevoegd na 3 minuten:
Het telefoonnummer is : 036-5238787
(moest het even opzoeken)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wij leveren al aan Stichting Aap (Eeko) . Maar die accepteren alleen maar cartridges, niet de grote toners die wij hebben. Het kleine spul van de gangbare printers kan ik wel aan hun kwijt, maar ik blijf met de toners zitten.
Als het goed is zit bij elke nieuwe toner een enveloppe om u gebruikte terug te sturen naar de producent.
Trouwens de verkoper is verplicht uw lege toners terug te nemen, zeker in Belgie en ik neem aan dat dit een Europese wet is.