Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoi wie weet een goed download progamma die veel liedjes vind, ook nederlandse liedjes, en dat niet zo duur is? b.v.d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (9)

Download atubecater volgens mij schijf je het kan ook iets anders het is wel de naam
Met dit programma kan je alle youtube filmpjes/ .mp3 downloaden
En het is geheel gratis
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan je me misschien beste antwoord geven ?
Je kunt Spotify (Unlimited) nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pirate app, werkt uitstekend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer DvdVideoSoft, beter dan dit bestaat nie.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt itunes daar betaal je per liedje dus je kan het zo goedkoop maken als je wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gebruik Frostwire en dit gaat prima en zonder kosten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik Soulseek waar ook een massa Nederlandse mensen opzitten.
U vult een titel in op uw "Wishlist" en zodra iemand online komt die dit liedje krijgt u een lijst waarmee u het kunt downloaden.
Het ook mogelijk om in iemand zijn bibliotheek te zien of er andere interessante liedjes instaan.
Indien u dit wenst kan u zelfs de volledige LP/CD binnenhalen.
Gratis en keigoed ! Veel plezier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
spotplanet in combinatie met een usenetreader laat je alle muziek downloaden die je kan bedenken. Als usenet read kan je grabbit of SABnzdb+ gebruiken; beide gratis.
Spotnet is een opvolger van FTD, maar dan online.
Op Binaries4all kan je alles lezen/leren over het gebruik van deze programma's

Nee, dit is niet iillegaal Downloaden van muziek, al dan nietuit de nieuwsgroepen, is in Nederland toegestaan als zijnde een kopie voor eigen gebruik!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
spotnet is het gemakkelijkst en gratis. Je moet echter wel bij een nieuwsgroep aangemeld zijn. Dit kan via je je provider bijv kpn, xs4all. Of via een betaalde, ik gebruik newshosting, niet duur, lange retentie (de spots, dus eigenlijk de muziek en films e.d. blijven lang er op staan, veel langer dan bij kpn enzo). Het kost rond de 8 euro per maand, maar dan kan je onbeperkt downloaden. Er zijn ook goedkopere, maar dan zit er vaak een limiet aan, en je zit snel aan zo'n limiet hoor. Je kunt het eerst ook eens proberen. Bij deze bijv. http://nl.giganews.com/?gclid=CIHj8L788LACFUcKtAodCE74Pg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
illegaal downloaden bestaat niet in nederland.. illegaal uploaden weer wel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oh nee? het downloaden van spellen en software is absoluut illegaal in Nederland!
spotnet is het allerbeste programma
100% zeker weten
100% gratis alles wat je zoekt vind je daar
bedank me later maar
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding