Ik heb een hd laptop en wil een aansluiten aan een beeldscherm die niet had is...

Beeld doet t maar 1seconde en dan valt ie weer weg?waarom lukt t noet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Kijk eens onder beeldscherm instellingen
opties
ik denk dat je de 2de monitor moet activeren ?
of misschien moet resizen om het goed te krijgen ?
capthavoc
11 jaar geleden
bekend probleem. Wat je moet doen is voordat je hem aansluit op je tv instellen op 2e monitor ( tv optie van je video kaart instellingen) dan de tv aansluiten. ( instellen dat je beide beelden wilt gebruiken. en dan zou je als je beeld blijft, het beeld van je computer kunnen uitzetten. Het vergt even wat oefenen maar dat uitgaan heb ik ook gehad.