Er zijn verschillende soorten, de laatste generatie word zowel voor ios als android gemaakt, en zullen niet voor elkaar onderdoen, veel bestaande apps worden naar android overgezet, deze zullen ook prima werken.
Echter: Aan gezien er voor android apps weinig controle/beperkingen zijn, zijn er ook veel "slechte apps" in omloop voor de android. Je hoeft deze natuurlijk niet te gebruiken. Het voordeel van ios apps is, apple controleert en moet eerst toestemming geven voor de app in itunes komt, dat heeft dus voor en nadelen. Voordeel meestal goed werkende apps, nadeel, apple betaalt precies wat wel en wat niet mag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

de apps zijn niet anders maar je kan sommige apps gewoon alleen op bepaalde telefoons downloaden zoals sommige apps alleen voor iphone zijn geld het hetzelfde als je dit bedoelde dan

zo niet dan sorry
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
android en iphone hebben beide een ander soortig besturing systeem
de app zijn dus anders de contens kan hetzelfde zijn
of vergelijkbaar
capthavoc