Hoe kan ik het beste mijn Macbook Pro schoonmaken? (Fysiek)

En niet alleen het scherm, maar ook de toetsen, trackpad, achterkant, etc... Ik heb begrepen dat het met alcohol niet mag, maar wat dan wel?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Een vochtige doek is prima, voor scherm gebruik ik een speciaal doekje van iKlear zonder iets erop, haalt alles weg en scherm is weer mooi. Dit neem ik ook mee, handig voor onderweg want het scherm mag wel vaker een oppoets beurt dan de rest. Toetsenbord doe ik eerst met een schone [verf] kwast om alle kruimeltjes en dergelijke eruit te vegen. Dan houd ik de Macbook ondersteboven en schud lichtjes en met beleid een beetje. Als laatste haal ik er een vochtige doek overheen, met speciale aandacht voor erge vieze toetsen. Dit ritueel doe ik ongeveer 1x in de maand. ben wel een zeer intensieve gebruiker…;-)

Al het schoonmaakmiddel dat niet agressief is. Gewoon een beetje afwasmiddel bv. Ik vind alle speciale producten onzin. Bet gaat gewoon om het licht ontvetten van het oppervlak

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100