Ik heb een filmbestand van 6,4 Gb, gemaakt met Windows moviemaker. Hoe kan ik dat zo comprimeren dat ik het minder dan 4,7 Gb wordt en op een dvd kan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Allereerst: ga het niet comprimeren. Windows movie maker heeft al vrij slechte kwaliteit, als je het dan nog gaat comprimeren word het al helemaal bagger.j3 kunt het beter zo doen: links kan je op safe to my computer en safe to my camera. Als je op 'safe to my computer' klikt, heb jij waarschijnlijk op 'best' geklikt, als je op aangepast klikt kan je zelf de grootte bepalen.

Tip: sla het dan niet op als 4,7 gb maar 4,6. Bij onze DVD's zit er namelijk al een soort menu in, bij elke DVD hebben wij dus maar 4,6gb voor een film.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo niet comprimeren en toch van 6,4 naar 4,6 gb gaan? Die truc ken ik nog niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eerst opslaan (niet zo'n goeie kwaliteit) en als je dan slechte kwaliteit gaat comprimeren word het bagger. Je kunt het beter gelijk iets minder goed opslaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel, nuttig voor elke volgende keer!