Ik woon in spanje en maak gebruik van canal digitaal voor de ontvangst van nederlandse tv. Kan ik ook 'n internet pakket nemen via schotel?

Ik heb nu entertainment pakket, en ontvangst astra 1 én 3 op 100%.
canaldigital zelf zegt dat het niet kan, maar ik twijfel daaraan! Het maakt toch niet uit waar je bent om signaal te ontvangen? Ik heb nu internet van movistar (6mb) maar dat is waardeloos zo slecht! 6mb in je dromen!!! Maar meer is in mijn dorp niet te krijgen. (het koper onder de straat is nog neergelegd door arbeiders van napoleon geloof ik) aub iemand met heldere informatie hierover?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Nee dat gaat helaas niet. je zou wel kunnen downloaden maar hoe wil je dan uploaden? je kan immers niet zenden met je schotel je zal toch ergens aan moeten geven naar welke site je wil gaan. canal digitaal bied het wel aan, maar dan komt het signaal binnen via de KPN (telefoon lijn) en de KPN lijn ligt niet helemaal tot in Spanje.
wat de 6 MB betreft, dit is 6 Mbit dit is ongeveer 700 KB per seconde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat is duidelijke taal, bedankt! ik heb overigens maximaal 650kb/ps maar dat is sporadisch, het ligt gemiddeld rond de 250kb/ps en als ik erover klaag, krijg ik te horen dat het aan de drukte ligt! maar na jouw antwoord vrees ik dat ik me erbij neer moet leggen! nogmaals bedankt