Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan op Windows Vista opeens bepaalde foto-mappen niet meer vinden. Hoe moet ik zoeken?

Ik heb in Windows-Vista in mijn afbeeldingen allerlei mappen en submappen met foto's. Bepaalde mappen kan ik opeens niet meer vinden, terwijl ik ze zeker niet heb verwijderd. Hoe kan ik deze mappen zoeken en weer terugvinden?
Graag even een duidelijke uitleg, want met de zoekfunctie lukt het me niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
890

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk deze link

http://windows.microsoft.com/nl-NL/windows-vista/Searching-in-Windows-Vista-Part-1-Secrets-of-the-Search-box
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je ook je schijf afgezocht met de zoekopdracht *.jpg ?
Dan komen al je foto's tevoorschijn met de bijbehorende mappen. Mits ze natuurlijk nog op je schijf staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind nog steeds bepaalde mappen niet terug, kan ik ook zoeken op naam?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dan moet je die naam wel weten. Maar er van uitgaande dat je foto's de extensie .jpg hebben (meestal het geval), moet de zoekopdracht *.jpg alle foto's boven water halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, ik weet de naam van 1 vermsite map. Stel dat die WERK heet, zoek ik dan op: werk.jpg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist, maar dan zou ik niet alleen op de c-schijf zoeken. Beter is zoeken op 'Deze Computer', want misschien heb je per abuis foto's verschoven (?) naar een andere schijf.
Stel de naam van je vermiste map heet werk.
Probeer dan eens:
1. Start / Uitvoeren / cmd {enter}
2. Tik in (enter na elke regel):
C:
CD\
dir wer*.* /ad

Toegevoegd na 37 seconden:
Sorry, de laatste regel moest zijn:
dir wer*.* /s/ad
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zie bij Start dat Uitvoeren/cmd niet

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding