Tweede domeinnaam koppelen aan hosting, bij mijndomein.nl?

Ik heb een hosting pakket van 30,- per jaar inclusief een domein gekocht bij het bedrijf dat achter de website mijndomein.nl zit. Nu vraag ik me dus af kan hier nog een domein aan dit pakket koppelen? Of moet ik dan nog z'n hosting pakket aanschaffen van 30,- euro per jaar. Iemand ervaring op dit gebied.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

vaak kun je een 2de domein naam erbij kopen voor een minder bedrag bij de zelfde host, ik zou als ik jou was contact opnemen met de je host.