Hoe download je gratis muziek op je tablet, maar niet van Apple?

Ik heb een Cherry Tablet en ik wil graag muziek dowloaden.
Het kan niet van Itunes of iets anders van Apple

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt!

Het beste antwoord

Je kan je muziek eerst downloaden bijvoorbeeld vanaf YouTube naar je pc .
Dan kan je het via je sd kaart op je tablet zetten, of mailen naar jezelf.

Dat doe ik ook altijd op mijn samsung telefoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke dat kan ik proberen, maar kan je ze niet downloaden vanaf je tablet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, dat weet ik niet want ik heb zelf geen tablet en kan het dus niet uitproberen.