Hoe kan ik dit probleem met uploaden oplossen? Zie uitleg

Ik wil een fotocollage maken bij fotomontage.nl. Bij bepaalde foto's lukt het wél om te uploaden, maar de meesten niet. De computer geeft dan aan: Error 500..
Geen idee wat dit precies inhoud. Verder zag ik wel dat de foto's die minder als 2 MB zijn, wél worden geupload, maar foto's met meer dan 2 MB niet. Hoe zou ik dit kunnen wijzigen en kan het zijn dat dit het probleem is dat hij niet upload?
Wel zeg ik erbij dat de foto's doorgestuurd zijn (via de mail.)

Hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Veel e-mailproviders ( Waaronder Hotmail ) stellen een max aantal mb's die je kan verzenden. Dit lijkt me in jouw geval het probleem waardoor deze een deel niet wilt verzenden. Je zou je foto's kunnen comprimeren ( Lees : verkleinen ) of ze in een zip bestand verpakken zodat je ze allemaal tegelijk als 1 bestand kan verzenden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

U kan de size van die foto's verkleine en zo onder de 2 mB komen.
Dit kan u doen met een programma als GIMP.
U copyeert de foto in een nieuw blad om vervolgens te exporteren naar een kleiner formaat.

Om met GIMP te werken bestaan er ook gratis tutorials.

Met dit programma kan u overigens veel meer, het is bijna evenwaardig aan Photoshop.