Kan iemand zien hoe vaak ik in de dropbox folder kijk die hij met me gedeeld heeft?

Ik heb van iemand een link naar een dropbox folder gekregen. Kan die persoon nou zien wanner en hoe vaak ik in zijn folder kijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

nee dat kan niet, volgens mij kun je wel zien wie als laatst de link heeft geopend (welke datum dus)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is alleen zichtbaar voor de ander als er wijzigingen worden aan gebracht aan een bestand die in een folder staat. Dus het bekijken van de folder zelf geeft geen enkel berichtje naar de deler.