op de laptop krijgen wij ongewenste menu's (zelfde als windows menu knopje rechts spatie). bij elke toets dit menu (windows 7,) hoe dit op te lossen?

probleem doet zich niet altijd voor, maar als het eenmaal begint dan is de situatie onwerkbaar. Bij elke toets aanslag krijg je een menu, wegklikken volgende letter en weer een menu.
Of op de plek van de muis komt na een paar seconden een menu (wat in sommige gevallen ook nog iets doet, zoals inzoomen). Muis eruit helpt niet. We gebruiken windows 7 en firefox maar ook met internet explorer gaat het mis.
menu's lijken op de menu's die je krijgt als je op het menuknopje rechts van de spatie duwt / rechtse muisknop gebruikt.

hoe kunnen we dit irritante popup menu gebeuren uitzetten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

het klinkt vaag en het is wat informatie maar daar gaan we dan,

een paar vragen:
U zegt 'we' dus er is een kans dat iemand is wat gedownload heeft wat hiervoor heeft gezorgt 'virus' dus, is alleen wel onwaarschijnlijk.
er staat waarschijnlijk een instelling verkeerd of er word een sneltoets ingedrukt.
als het niet altijd zo is geweest en u weet nog voor waneer het was kan u proberen de computer te herstellen naar een herstel punt, bij mij maakt hij die iedere ochter uit zich zelf en onthoud ze een week of twee. als je zelf een keer een backup hebt gemaakt is dat het mooiste, maar zoals ik het nu hoor speeld het al 1 jaar ongeveer.
anders probeer niet al teveel je hand te laten leunen op de ctrl toets.
en anders is het toch dat virus, maar als er echt een virus is kan je die zelf weg krijgen, toch?
wacht op reactie