welke laptop is aan te raden voor een middelbare scholier? is een dell een goed idee?

is 4 GB genoeg voor veel documenten en veel foto's?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja 4gb is zeker genoeg daarvoor

Het voordeel van Dell laptops is dat je ze voor aankoop nog kunt aanpassen met zaken die jij belangrijk vindt. Dus een grotere harde schijf, meer intern geheugen of bijvoorbeeld een ander scherm. Dat kan met een laptop bij (bijvoorbeeld) de MediaMarkt niet, die is zoals ie in de doos zit. Nadeel van Dell is de vaak iets hogere prijs. Naast de laptop komen er vaak nog bezorgkosten van 80 euro bij. 4Gb intern geheugen is aan de krappe kant. Ik zou gaan voor 6 of 8, het prijsverschil is een paar tientjes. Voor de harddisk zou 500Gb of meer kiezen. Dan ben je voor de komende jaren klaar.

DELL, is niet de beste keus daar de service verre van goed is. Ik zou eerder gaan voor HP met een carepack erbij dan weet je zeker dat je de eerste drie of vier jaar goed zit.

Ik zou je een Apple Macbook Air aanraden! Hoewel ik denk dat de meeste mensen hier het oneens over zouden zijn vanwege het prijskaartje, Maar je hebt er toch heel wat voor terug! Hij is lekker licht om mee te nemen, Dus kan je hem ook mee naar School meenemen of in je tas doen. Persoonlijk gebruik ik voor school de iPad 2. Hoe dan ook, Je kan natuurlijk ook een Dell of Sony nemen =]

Kennispartner van GoeieVraag

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100