als je iemand een sms stuurd en.die gene heeft een tijd geen bereik dan kom het helemaal niet meer aan. hoe zit dit met whatsapp?

ik heb namelijk een whatsapp verstuurd naar iemand die een aantal dagen buiten bereik is. en nu hoop ik dat mijn bericht helemaal niet meer aankomt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Als je een bericht stuur naar iemand met whatsapp en diegene heeft een tijdje geen internet, dan krijg diegene hem gewoon aan als hij internet heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer contact op te nemen met whatsapp zelf via site en hoi
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Één groen vinkje staat voor: "succesvol verzonden vanaf jouw telefoon". Het tweede vinkje zal staan voor: "de ander heeft dit succesvol ontvangen".

Helaas, waarschijnlijk zal diegene dit berichtje ontvangen (zodra hij/zij weer (internet)verbinding heeft).