Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wie weet hoe het kan dat als ik de mail op mijn telefoon binnenhaal en later op mijn pc ( windows mail ) de berichten op mijn telefoon weg zijn?

Hoe kan ik dat veranderen zodat ik ze op alle twee blijven staan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
781

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Vermoedelijk maakt je telefoon verbinding met de mailserver via IMAP. DIt betekent dat je telefoon de mail niet ophaalt, maar je mailbox op de server rechtstreeks weergeeft. Wanneer je vervolgens op de PC de mail ophaalt via POP3, is de mail van de server verdwenen en kan je telefoon deze niet meer laten zien.

Je kunt dit oplossen door bij de instellingen van de e-mail op je PC in te stellen dat er een kopie op de server moet achterblijven. Je kunt daarbij ook nog aangeven dat de mail van de server verwijderd wordt wanneer je deze in je mail op de PC verwijdert.

Een andere optie is om ook op je telefoon de mail via POP3 op te halen, waarbij je dan ook weer een kopie op de server achterlaat voor op de PC met de optie om de mail van de server te verwijderen wanneer deze op de PC of de telefoon wordt weggegooid.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het staat zo ingesteld dat je telefoon de berichten kopieert en je pc de berichten verplaatst. Dat kun je instellen in het mailprogramma.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding