Mijn pc is gecrasht en al mijn muziek is weg, maar op mijn Ipod staat nog wel al mijn muziek. Kan ik de muziek afhalen van mijn Ipod?

Al mijn muziek staat nog op mijn Ipod kan ik deze overzetten naar mijn PC ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, ik heb dit probleem enkele weken ook gehad, en het programma CopyTrans heeft mij zeer goed geholpen.

Toegevoegd na 36 minuten:
Dit kan uiteraard ook, zonder het installeren van extra programma's, gedaan worden door gewoon in 'computer' de schijf iPod te openen, daar de map 'iPod_Control' in te zoeken (verborgen bestanden en mappen weergeven moet aan staan), en vervolgens alle submappen te kopiëren naar iTunes op een andere pc. De titels zullen er vreemd uitzien, maar iTunes zal de echte titels weergeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan mbv dit progje:

http://www.ephpod.com/download.shtml

en hier staat hoe:

http://pc-en-internet.infonu.nl/software/17118-liedjes-van-je-ipod-naar-de-harde-schijf-kopieren.html