hoe kan ik zorgen dat facebook apps geen berichten kunnen sturen naar mijn vrienden?

nu wordt telkens als ik een spel open een bericht gestuurd naar mijn activiteitenlogboek zodat dat zichtbaar is op startpagina's van vrienden, ik weet dat ik dat via activiteitenlogboek op mijn prikbord alleen zichtbaar voor mijzelf kan maken, maar dat moet per bericht. is hier een handiger oplossing voor?
in mijn geval gaat het over het spel world domination - total war.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Door geen apps te installeren die dit recht hebben. Als je een app installeer ga je akkoord met de eisen/benodigdheden die zijn aangeven nodig te hebben voor de app. Als hier bij staat berichten naar je vrienden posten en je wil dat niet moet je de app niet installeren.

Het is niet mogelijk om een app te installeren en maar een gedeelte van de door hun gestelde eisen/benodigdheden te accepteren.