Je kunt verschillende dingen proberen. Waarschijnlijk hebbe meer mensen dit probleem.

Oplossing 1: YouTube
-> Vele mensen hebben halve delen of hele delen van programma's en shows op YouTube (of andere sites) geüpload.

Oplossing 2: Omroep zelf
-> Als je een aflevering nodig hebt voor een (school/film)project dan kun je ten alle tijden de omroepen zelf, uitzending gemist of de programmamakers mailen en bellen. Meestal krijg je een botte mail terug met de mededeling dat je naar de site van Beeld en Geluid moet gaan. Hier moet je dan maar een DVD kopen van 50 euro.

Oplossing 3: Torrent
-> Waarschijnlijk is dit niet de meest legale manier, maar wel een manier. Download uTorrent of Bittorrent, zoek op the Pirate Bay (is het geblokkeerd? zoek op google dan naar sites die dit probleem verhelpen) naar je programma. En download deze.

Dit zijn de oplossingen. Verder is er geen manier. Helaas.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt, ik heb oplossing 3 gebruikt.

Andere antwoorden (4)

Dit is niet mogelijk als je het echt nodig heb voor een project kan je altijd proberen om contact op te nemen voor het archief om de video optevragen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de omroep mailen voor een dvd bij de eo kon dit bij veel programma's. weet niet hoe andere omroepen hiermee omgaan. maar nooit geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan het op YouTube opzoeken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die hebben ze verwijderd van de website. Die kan je dus sowieso helemaal niet meer bekijken op die website. Als je de aflevering elders ook niet meer kan vinden (zoals bijv. op youtube), dan houdt het op...