Ik kan met geen enkel programma connecteren?

Dus ik heb Skype,SAMP,MTA en BOH van programma's op deze computer staan. Maar elke keer dat ik wil inloggen zegt het "inloggen niet mogelijk". Ik heb mijn internet provider al gebeld en hij zegt dat het niet ligt aan het internet maar aan mijn computer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Misschien enkele stappen die je kan voltooien om het mogelijke probleem op te sporen/op te lossen.

Kan je zelf wel op het internet komen?

Weet je zeker dat je de juiste inlognaam gebruikt en het juiste wachtwoord intypt?

Misschien zou je kunnen proberen om de programma´s opnieuw te installeren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik kan op het normale internet
Ik heb ze al eens opnieuw geinstalleerd
En ja het ww is goed ingetypt.
'geen enkel programma' klopt niet: je kunt wel op goeievraag komen :)

Misschien (waarschijnlijk?) heb je een firewall/virusscanner die andere programma's blokkeert.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klinkt als een windows firewall probleempje.

Kijk eerst of deze aanstaat:

Control Panel -> System and Security ->Windows Firewall

schakel de firewall even uit en kijk of je kan inloggen.
(EN ZET DAN DE FIREWALL WEER AAN)

Lukt dat, zorg er dan voor dat je via:
Control Panel\System and Security\Windows Firewall\Allowed Programs

door middel van de knop erkenning geeft aan de programma's die je wil.

Is het niet de windows firewall moet je even naar je eigen firewall kijken.