Wat is een goede laptop voor school en games als cod4 en diablo 3?

Ik zoek een goede laptop voor school maar wil er ook games op spelen.
Ik weet dat ik voor games beter een desktop kan nemen, maar dat is niet nodig want ik krijg de oude desktop van mijn broer.
Ik zoek een laptop die niet al te zware games zoals cod4 en diablo 3 kan draaien, voor school (word ect.) en natuurlijk ook een aantal dingen tegelijk kan doen want daar heb ik ook een houtje van. Ik wil het liefst een 15,6 inch.
Mijn budget is tot ongeveer 800 euro.

Alvast bedankt. :)

Toegevoegd na 19 uur:
ik zat er twijfelen tussen: Asus K53SD-SX237V, Asus X53SD-SX197V, Acer Aspire 5755G-2678G64MN en de Medion Erazer X6815.
Welke is het beste voor school/gaming/meerdere dingen tegelijk.

Dank :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Apple is heel mooi maar dat is een optie die niet gunstig is voor school want er zit geen windows op en schoolprogrammas werken meestal alleen met Windows
Ik zou asus doen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple zou ik niet doen een sony vaio zou ik aanwijzen ze zijn er goed beter dan een Apple

Toegevoegd na 2 minuten:
Apple, Asus en acer zijn niet goed een sony vaio zou ik aanwijzen, heb er zelf 1 en hij is erg handig je hebt ze nog ook met erg veel geheugen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens! Heb zeer goede ervaring met sony vaio, ik wil niets anders meer, en voor 800€ heb je er zelfs een met 17inch led scherm!
Als je voor een toshiba gaat, HP, of asus met minimaal 8GB werkgeheugen dan zit er meestal een grafische kaart in van zo'n 1GB dit moet voldoende zijn. Apple kan wel maar daar heb je voor €1,500 hetzelfde, alleen een andere logo ;)

Toegevoegd na 3 dagen:
Het beste kan je voor de Asus K53SD-SX237V gaan. Hier zit 8GB DDR3 werkgeheugen in en de grootste HDD van allemaal. Daarnaast zit er in 2 van de andere laptops 4GB RAM geheugen, dus minder.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Game laptop nodig? Dan ben je het best met een alienware van dell, sneller dan een mac (in gameplay)