De hoge komma s op mijn toetsenbord doen het niet meer. Alle andere tekens wel. Hoe kun je de hoge komma s weer aan zetten?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik wil graag weer een komma kunnen maken al ik op shift komma druk. Nu lukt het allen als ik controls alt gr komma indruk.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel eigenlijk een apostrof ^^

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
24.4K

Antwoorden (3)

Dat zijn geen komma's maar apostroffen. Je vermeldt er niet bij om welk systeem het gaat. Maar je zou het met de combinatie van de toetsen Alt, Ctrl en het cijfer nul kunnen proberen. ’

Toegevoegd na 2 minuten:
Met shift apostrof krijg je de dubbele aanhalingstekens. Als je een apostrof wilt moet je de shift niet gebruiken.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedacht me net dat het apostroffen waren. En een systeem? Kan dat microsoft zijn of is dat geen systeem?
Amadea
11 jaar geleden
Microsoft is een programmamaker. Gaat het om Word dan? Ik bedoel dus waar jij een apostrof wilt typen: in een document, op de internetzoekbalk?
Misschien heb je een andere toetsenbord indeling gekozen. Dan zitten sommige toetsen op en andere plaats.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mogelijk heb je Ctrl-Shift enige tijd ingedrukt. Dan schakelt Windows over op het alternatieve toetsenbord.
Nogmaals Ctrl-Shift indrukken, en hij komt weer terug.