Magix music maker herkent geen Avi bestanden. Wat nu?

Het programma beweert zelf dat het avi, wmv en mov bestanden herkent, maar in de praktijk lukt het niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat programma herkent vast dat soort bestanden maar je moet je wel realiseren dat die achternamen die je noemt enkel containers zijn en er een heel legio aan codecs in gestopt kunnen worden welke vast niet allemaal standaard veel voorkomen en waar je pc dus niet per definitie "out of the box" iets mee kan.

Ik weet niet zeker in hoeverre magix de systeem codecs of ingebouwde codecs gebruikt maar installeer eens het k-lite mega codec pack wellicht dat magix dan meer ermee kan.
http://www.codecguide.com/download_kl.htm