Sins kort is mijn youtube erg blokkerig, wat kan ik hieraan doen?

Sins kort wanneer ik youtube op een volledig scherm instel is de balk onderaan erg blokkerig, net als de video zelf. Dit is zeer vervelend want ik kan filmpjes niet meer scherp zien. Ziehier wat ik bedoel:
http://afbeelding.im/qp0hI

Wat kan ik hiervoor doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je moet je resolutie van je beeldscherm hoger zetten: Control Panel ->Appearance -> Adjust Screen Resolution
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het afspeelprogramma updaten. Bijvoorbeeld de Flash player kan inmiddels verouderd zijn waardoor de verfijndere nieuwe techniek niet goed meer afgespeeld kan worden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe doe ik dit dan? Volgens adobe update de flashplayer automatsch (google chrome).
Amadea
11 jaar geleden
Oh, maar als dat automatisch gaat dan is dit dus niet de oorzaak van de onscherpte.