Dit zijn de compatible printers van HP:

HP Pavilion a6355 w2007v Monitor D7460 Printer 363 Black Ink Bundle (BKE545AA2)
HP Pavilion tx2050ea Entertainment Notebook C7280 Prntr Black Ink Crtrdge Bundle (BKM107EA)
HP Photosmart 3210 All-in-One Printer, Scanner, Copier (Q5843B)
HP Photosmart 3310 All-in-One (Q5863B)
HP Photosmart C5180 All-in-One Printer (Q8220B)
HP Photosmart C6180 All-in-One Printer, Fax, Scanner, Copier (Q8181B)
HP Photosmart C6280 All-in-One Printer (CC988B)
HP Photosmart C7180 All-in-One Printer, Fax, Scanner, Copier (Q8200B)
HP Photosmart C7280 All-in-One Printer (CC567B)
HP Photosmart C8180 All-in-One Printer (L2526B)
HP Photosmart D6160 Printer (C9089B)
HP Photosmart D7160 Printer (Q7047B)
HP Photosmart D7260 Printer (CC975B)
HP Photosmart D7360 Printer (Q7058B)
HP Photosmart D7460 Printer (CC247B)

Gevonden op:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/uk/en/ho/WF18a/A1-12771-64199-69422-69422-468203.html

Maar voor het 2e gedeelte van je vraag is er waarschijnlijk alleen maar een teleurstellend antwoord.
Als je googelt op deze printers, kom je ze tegen op vergelijkingssites, 2e-hands-sites, en zo nu en dan een winkel. Maar daar staat dan direct ook bij: "sold out", of "niet meer verkrijgbaar". Ook op tweakers, waar alle prijzen van printers worden bijgehouden, zie ik nergens een van bovenstaande printers staan. Als je je inkt dus nog wilt gebruiken zul je een 2e hands moeten kopen, of een nieuwe printer kopen en je cartridges op marktplaats moeten zetten.

http://tweakers.net/pricewatch/cat/57/printers-en-scanners.html
Controleer het zelf ook nog even; ik heb ze niet allemaal opgezocht. Je kunt op tweakers op "productnaam" sorteren, dat zoekt wat makkelijker. En ook eventueel zelf nog wat googelen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, en zo worden we belazerd door de fabrikanten!! Zelf ook meegemaakt.
Denk je een goed werkende printer te hebben en leg je een voorraadje inktpatronen aan.
Vervolgens stopt die printer er mee, en blijkt dat de garantie net verlopen is, en het duurder is om hem te laten maken, dan een nieuwe te kopen. Dus de fabrikanten hebben je in de tang. Nieuwe kopen dus, en weer nieuwe inkt kopen bovendien. Goeie tip om die inktpatronen op marktplaats te zetten. Plus voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad ontzettend vreemd hoe dat gaat met die printers Conan. Die inkt schijnt maar een paar centen te kosten, en wordt voor 20 keer zo veel verkocht. Dat is dus een goudmijn. Het verbaast me dat dit nog steeds zo kan, en dat er geen enkele printerfabrikant is, die dit spelletje doorbreekt. Prijsafspraken? De EU bemoeit zich met alles, zoals b.v. de prijzen van mobiel bellen. Waarom bemoeien ze zich hier eigenlijk niet mee?
doralien
11 jaar geleden
iedereen heel hartelijk dank voor hun antwoorden !!!!thx
doralien
11 jaar geleden
ik heb alles nagekeken en je hebt gelijk geen enkel nieuw toestel waar de printcapsulles in passen. Heb mijn lesje weer geleerd. Dus vanaf nu , één per één kopen. thx voor je heel uitgebreid antwoordje!

Andere antwoorden (1)

De HP 363 is geschikt voor:
HP Photosmart C6280 All-in-One
HP Photosmart C7280 All-in-One
HP Photosmart C8180 All-in-one
HP Photosmart D7463

...maar volgens mij is he printer echt niet stuk hoor! ;-)