is het schadelijk voor je macbook air om flash te downloaden?

ik wil graag spelletjes spelen op spelletjessites maar daar heb je flash voor nodig en een macbook air heeft dat niet. is het schadelijk om flash te installeren op m'n macbook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan zeker! Ik heb het even voor je opgezocht (zie bron) en daar zeggen ze ook dat het kan.

Toegevoegd na 1 minuut:
ook andere dingen van Adobe kun je op een macbook air downloaden/installeren, zoals Adobe Creative Suite Master collection CS5.5 (of hoger/lager).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom duimpje omlaag?
Ritsuka
11 jaar geleden
Je antwoord niet of het schadelijk is. Min is niet van mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok, als ze een beetje verstand hebben, kunnen ze hier wel uit opmaken dat het niet schadelijk is. Geldt niet voor jou Ritsuka).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2e min is van mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat stond in die link die hij gaf...

Andere antwoorden (1)

Flash kun je gerust installeren op een MacBook Air. Hij draait gewoon op Mac OS X en kan dit soort software dus makkelijk hebben