Hoe voeg ik in een keer veel e-books toe aan adobe?

Ik heb heel veel e-books. Ik gebruik voor deze boeken het programma adobe digital edition. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om meerdere boeken tegelijk aan de bibliotheek toe te voegen. Hoe doe ik dit? De boeken stuk voor stuk toevoegen is wel heel veel werk namelijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik ben niet bekend met het programma adobe digital edition, behalve dat ik het percé moest installeren, i.v.m. de aanschaf van een nieuw e-boek, zelf gebruik ik het programma Calibre, daar kan je in een keer heel veel boeken toevoegen. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Succes!

Als het goed is, kan dat op de volgende manieren: Vanuit Digital Editions - op het pijltje naast 'Bibliotheek' klikken - in het uitgeschoven menu op 'Item aan bibliotheek toevoegen' klikken - in de mappenstructuur de ebooks zoeken die je wilt toevoegen - meerdere ebooks selecteren door CTRL of Shift ingedrukt te houden - Enter Vanuit Verkenner - Verkenner en Digital Editions openen - in de mappenstructuur de ebooks zoeken die je wilt toevoegen - meerdere ebooks selecteren door CTRL of Shift ingedrukt te houden - deze naar Digital Editions slepen

Bronnen:
http://www.adobe.com/nl/products/digitaled...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100