Als je automatisch ingelogd blijft op een site, is dat dan wel veilig tegen hackers?

Kunnen hackers makkelijker op een site inbreken als je automatisch ingelogd blijft? En hoe kan men een site dan het beste daar tegen beveiligen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Je blijft ingelogd op je eigen pc. Het is dus aan jezelf om een goede beveiliging van je computer te hebben. Zoals firewall, virusscanner... Het is veilig zolang jij je computer beschermt tegen hackers. Een wachtwoord op je computer helpt ook al veel als je bv niet wil dat iemand op je computer kan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het was het antwoord wat ik zocht.

Andere antwoorden (1)

Al of niet ingelogd op een site maakt niet uit.
Zolang uw PC/laptop verbinding heeft met internet bestaat die kans constant.
Goed beveiligen dus met een programma dat vooral uw poorten bewaakt.
Dit kan perfect met Secunia.psi welke u automatisch alle gebreken in programma's meldt en zelfs gaat zoeken naar oplossingen via beveiligingspatch van het betreffende programma.